5 razloga zašto su društvene mreže potrebne tvrtkama

44
Društvene mreže za tvrtke

Kada je u potrazi za informacijama, korisnik prvo provjerava društvene mreže – ako nešto ne pronađe odmah, to često za njega ne postoji. Stoga je prisutnost na društvenim mrežama danas neophodna za sve tvrtke. Bez obzira što prodali i kome – aktivno korištenje društvenih mreža može donijeti iznimne rezultate vašoj tvrtki.

Unatoč tome, mnoge se tvrtke još uvijek pitaju je li to zaista potrebno. Jesu li društvene mreže zaista toliko važne?

Odgovor je: DA, naravno da su važne! I evo 5 najvažnijih razloga zašto!

1. Preusmjerite posjetitelje na svoju stranicu

Bez obzira u kojoj ste djelatnosti i tko je vaša ciljana publika, vaši su potrošači najvjerojatnije već na društvenim mrežama. Društvene mreže pružaju lak i učinkovit pristup vašim potrošačima. Kada na svoju web stranicu dodate novi blog ili ažurirate svoju ponudu, ovo je jedan od najjednostavnijih načina informiranja potrošača. Inače, samo će nekoliko korisnika saznati za vijesti.

Dakle, društvene mreže izvrstan su način širenja sadržaja na vašoj web stranici. Budući da ih na društvenim mrežama prate ljudi koje već zanima tvrtka ili proizvodi / usluge, objave su obično vrlo ciljane. Na taj način možete privući upravo one ljude koje želite privući na vašu web stranicu.

2. SEO optimizacija pretraživača

Imati jaku strategiju sadržaja najvažnije je da biste održavali web stranicu na vrhu tražilice. Društvene mreže također će pridonijeti višoj poziciji.

Web preglednici znaju je li vaša web stranica jedna od onih koja redovito prima posjetitelje ili je usamljena. Budući da pomoću društvenih medija možete privući više posjetitelja na stranicu, poboljšat će se i položaj web stranice u preglednicima. Zaista vam preporučujemo da vaš trud usmjerite i na SEO optimizaciju.

3. Podizanje svijesti o brendu

Svaku priliku koja vam treba za distribuciju sadržaja i poboljšanje vidljivosti vašeg poslovanja, morate ga pametno iskoristiti. Društvene mreže pogledajte kao novi kanal na kojem možete proširiti vijest o tvrtki, povezati se s kupcima i prenijeti priču o vašem brendu.

Dvije ključne prednosti prisutnosti na društvenim mrežama su u tome što na taj način postajete dostupniji novim korisnicima, a istovremeno ste vidljiviji i prepoznatljiviji postojećim korisnicima. Na primjer, određeni korisnik, koji inače ne bi čuo za tvrtku putem drugih kanala, može vas prvi put vidjeti na Facebooku – ovo je novi potencijalni korisnik!

4. Izgradnja odnosa s kupcima i povjerenja u brend

Mnoge tvrtke pogrešno pristupaju marketingu na društvenim mrežama. Strogo prodajno orijentirani pristup ne donosi nam dobre rezultate na društvenim mrežama koliko želimo. Korisnici društvenih mreža očekuju autentičan sadržaj jer su prihvatljiviji za poruke i ne gledaju ih samo kao oglase. Koja je priča vašeg brenda?

Društvene mreže obično vam donose izvrsne rezultate tek kad ih počnete koristiti za izgradnju odnosa s kupcima. Ali kako se dobar odnos s kupcima očituje u praksi? U povećanju prodaje naravno.

5. Oglasi na društvenim mrežama omogućuju targeting i retargeting

U jednoj od prvih točaka već sam spomenuo da društvene mreže omogućuju učinkovito ciljanje. Iznad svega, Facebook oglašavanje je jedno od najučinkovitijih. Sadržaj na pojedinačnom profilu u pravilu vide samo vaši sljedbenici – odnosno oni korisnici koje zapravo zanimaju vaši proizvodi ili usluge.

Oglasi na društvenim mrežama pružaju još višu razinu ciljanja korisnika. Pogledajmo primjer Facebooka, koji je najčešće korištena društvena mreža. Korisnici mogu ciljati dob, spol, mjesto prebivališta, stupanj obrazovanja, područje rada pa čak i svoje ponašanje na društvenim mrežama – npr. koje profile slijedi određeni korisnik.

Što prije započnete, prije ćete moći uživati ​​u svim rezultatima koje donosi aktivno prisustvo na društvenim mrežama. Uz dobru strategiju, ove društvene mreže mogu donijeti nove kupce, promet i konverzije.